باتوجه به نوسانات ارز، لطفا ابتدا قیمت محصول مورد نظر خود را از بخش فروش استعلام و سپس خرید خود را ثبت نمائید. - کارشناس فروش: ۳۴۰۰ ۴۹۰ ۰۹۱۵
باتوجه به نوسانات ارز، لطفا ابتدا قیمت محصول مورد نظر خود را از بخش فروش استعلام و سپس خرید خود را ثبت نمائید. | کارشناس فروش: ۳۴۰۰ ۴۹۰ ۰۹۱۵
دفتر مشهد: 37662022-051   دفتر تهران - انبار و لجستیک: ۲۲۳۱۴۴۰۷-021

چاپ انواع کارت

آی تی پردازی ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ کارت به صورت مستقیم و بدون واسطه
چاپ کارت PVC -
کارت PVC از لایه ی پلاستیکی تشکیل شده اند. این کارت ها از دوام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. کارت های پی وی سی نوعی ابزار بازاریابی محسوب می شوند که استفاده از آن ها شما را از رقیبانتان متمایز می سازد و به کمک آن ها می توانید مشتریان بیشتری جذب نمایید. صنعت این نوع کارت ها روز به روز در حال پیشرفت است و با اضافه شدن تکنولوژی تراشه به کارت های پی وی سی ساده تحول عظیمی در آن ها رخ داد.
کارتی از جنس پلاستیک است که از پلیمر پلی وینیل کلراید ساخته شده است و با داشتن دوام و کیفیت بالا بسیار محبوب تر از سایر متریال ها می باشد. کارت های PVC در عین کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و می توان آن ها را کارتی برای تمامی نیازها معرفی نمود. از ویژگی این کارت ها می توان به مقاومت بیشتر نسبت به سایر متریال ها در برابر خم شدن و شکستن و همچنین ضد آب بودن و آسیب پذیری کمتر در برابر فشار اشاره نمود. مهمترین مزیت کارت پی وی سی که باعث تمایز آن با کارت های دیگر شده، قابلیت هوشمند سازی آن است. بدین صورت که از طریق تعبیه تراشه درون یا روی کارت و یا نوار مغناطیسی روی کارت ها می توان اطلاعات را روی آن ها ذخیره نمود.

نوعی کارت pvc هوشمند است که جزو رایج ترین و پرکاربردترین کارت های RFID محسوب می گردد و کاربری آن به صورت غیر تماسی است، که با امواج رادیویی کار می‌ کند. این کارت ها به یک تراشه یا ریزپردازنده با قابلیت خواندن و نوشتن مجهز شده اند که وظیفه ی آن نظارت بر دسترسی به حافظه کارت است. کارت های مایفر می توانند از فواصل گوناگونی اطلاعات روی کارت را بخوانند که وجود این ویژگی در آن ها موجب افزایش سرعت انجام کارها شده است. مانند کارت مترو که حتی از داخل کیف پول هم قابل استفاده هستند. این نوع کارت ها زمانی به کار می روند که به برقراری ارتباط سریع و بدون دخالت دست نیاز باشد و از آنجایی که کارت مایفر امنیت اطلاعاتی بالایی دارد می توان داده های مهم را در آن ذخیره نمود که به دلیل ظرفیت بالای انتقال اطلاعات در آن، جهت انتقال های مالی بزرگ بسیار مناسب است. از نمونه های کارت مایفر نیز می توان به چاپ کارت حضور و غیاب، چاپ کارت بلیت های حمل و نقل، چاپ کارت پارکینگ، کارت تردد و… اشاره نمود.

همانند کارت های مایفر و یا RFID کارت RO 125K نوعی کارت پی وی سی از نوع بدون تماس است و در دو نوع Read Only وRead/Write وجود دارد. کارت های RO یا همان Read Only فقط خواندنی می باشند و قابلیت نوشتن ندارند، همچنین یک کد چند رقمی ثابت دارند که منحصر به فرد است. کارتهای R/W یا Read/Write علاوه برای خواندن و قابلیت نوشتن کد را نیز دارند.کارت غیر تماسی معمولا برای مواردی که نیاز به برقراری سریع ارتباط وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. کارت مترو نوعی از این کارتها می باشد که خواندن اطلاعات روی آنها با سرعت بالایی انجام می گیرد. چاپ کارت بدون تماس همچنین برای کنترل تردد، احراز هویت و کنترل دسترسی نیز کاربرد دارد. کارتهای اعتباری حمل و نقل و حضور و غیاب از این قبیل کارت ها محسوب می گردند. حتی برخی از این نوع کارت ها نسبت به سایر آنها طول موج بلندتری دارند، بدین ترتیب می توان حتی بدون در دست گرفتن آنها از داخل کیف، لباس، کاور و… احراز هویت شده و از محیط های امنیتی عبور نمود.

نوعی کارت اعتباری استاندارد است که برای هر فرد به مانند یک کیف پول الکترونیکی عمل می نماید. در قسمت داخلی آن یک میکروچیپ یا تراشه کار گذاشته شده است.مانند کارت سوخت، یا کارت هوشمند ملی، این دسته از کارت ها میتوانند در هر ابعادی تولید شوند اما معمولا در ابعاد کارت های اعتباری استاندارد تولید می شوند و یک تراشه الکترونیک یا میکروچیپ در قسمت داخلی آنها کار گذاشته شده است که عامل هوشمندی در آن همین تراشه است و بعنوان یک ریزپردازنده یا رایانه درون کارت عمل می کند. حافظه تراشه کارت های اسمارت متنوع است و استانداردهای مختلفی دارد که بر اساس نوع کاربرد آن قابل ارائه است. این چیپ قابلیت ذخیره سازی اطلاعات پرسنلی، عکس، اثر انگشت و … را دارد و قادر است اطلاعات را از میزان مبلغ ذخیره شده در کارت گرفته تا اطلاعات امنیتی در خود ذخیره و نگهداری کند، همچنین به علت قابلیت محاسبه ای که دارد، می تواند اطلاعات را دریافت و پردازش نماید.

کارت مگنت یا مغناطیسی نوعی کارت پی وی سی است که قابلیت ذخیره سازی داده را دارد و برای اموری نظیر امور مالی، احراز هویت، حضور و غیاب و… مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت برای ضبط و نگهداری اطلاعات از یک نوار مغناطیسی استفاده می کند که آن نوار متشکل از میلیون ها ذره کوچک فلزی است. این نوار مغناطیسی که به صورت یک خط باریک در پشت کارت درج می گردد توسط دستگاه های مخصوصی، کد گذاری می شود و در نتیجه تماس و حرکت روی یک هد خوانده می شود. این قابلیت در این کارت ‌ها باعث شده است که از آن ها در موارد مختلفی استفاده شود. کارت مغناطیسی بر اساس استاندارد Iso7811 شامل سه track  اطلاعات است که ترک اول قابلیت ذخیره سازی حروف بزرگ انگلیسی و اعداد را دارد و ترک ۲ و ۳ فقط قادر به ذخیره اعداد هستند.

سفارش چاپ

چاپ کارت شناسایی ساده:

فقط جهت شناسایی، با ارائه کارت کاربرد دارد. مشخصات کاربر روی کارت چاپ می‌شود و به هنگام رویت کارت، هویت او احراز می‌شود. کارت پی‌وی‌سی ساده برای چاپ این نوع کارت مناسب است و از این کارت نمی‌توان بر روی دستگاه ریدر یا کارت خوان استفاده کرد. اگر شما می‌خواهید از کارت برای سیستم حضور غیاب مجموعه خود استفاده کنید بهتر است از نوع کارت هوشمند استفاده کنید.

چاپ کارت شناسایی هوشمند: 

برای مجموعه‌هایی لازم است؛ که می‌خواهند از دستگاه‌های کارت خوان مثل دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد و سایر دستگاه‌ها استفاده نمایند. این مجموعه‌ها کارت شناسایی را برای احراز هویت در موارد مختلف استفاده و با این کار در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند. کارت هوشمند دارای انواع مختلف و متنوعی است قبل از اینکه شما کارت هوشمند را انتخاب کنید باید نرم افزاری که قرار است از آن استفاده کنید را خریداری کنید و در مرحله بعدی نوع کارت را مشخصی کنید کارت‌های هوشمند شامل کارت مایفر 1k، کارت مایفر 4k، کارت دسفایر، کارت مغناطیسی، کارت R/O 125k، کارت اسمارت و … است.

برای جلوگیری از برش تصادفی متن، توصیه می شود متن مهم را در حاشیه امن نگه دارید.

 

چاپ کارت PVC - چاپ کارت PVC -

اگر مطمئن نیستید طرح آپلود شده شما برای چاپ مناسب است، می توانید طرح خود را به ما ایمیل کنید و آن را از تیم طراحی ما بررسی کنید، متناوباً می توانید بارگذاری و سفارش دهید، مشکلات جزئی توسط تیم ما حل می شود.
نه، ما نمونه ای ارائه نمی دهیم، اگر می خواهید کیفیت چاپ ما را بررسی کنید، همیشه می توانید حداقل تعداد را به عنوان آزمایشی سفارش دهید.
پس از ذخیره طرح خود به صورت PDF، می توانید فایل PDF را بزرگنمایی کنید تا کیفیت چاپ را بررسی کنید.
با دانلود قالب ما در اندازه دلخواه می توانید آن را در قالب پاور پوینت یا رنگ طراحی کنید. بعد از ایجاد طراحی در پاور پوینت آن را به صورت PDF ذخیره کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی در فونت وجود ندارد. طرح. از طرف دیگر، می توانید در MS Paint/Word نیز طراحی کنید.
طرح خود را به صورت آنلاین آپلود کنید و سفارش دهید، در صورت وجود مشکل، تیم طراحی ما سعی خواهد کرد برای اصلاح آن تنها زمانی که طرح تایید شد، برای چاپ اقدام کنید. ما فایل core draw را می پذیریم نسخه x7 یا پایین تر، adobe illustrator CC یا پایین تر، فتوشاپ، PDF، فرمت تصویر و غیره.
برای چاپ عکس شما باید در اندازه طراحی مناسب تنظیم شود که می توانید آن را در رنگ انجام دهید الگوی اندازه تصویر دلخواه را انتخاب کنید و فایل جدید را ذخیره کنید، سپس برای سفارش به صورت آنلاین آپلود کنید.

در حال حاضر، ما فقط کد رنگی CMYK را چاپ می کنیم، زیرا طلایی، نقره ای کارت های فلزی هستند.
از طریق دستگاه های CMYK چاپ می شود و نیاز به فویل و چاپ ویژه دارد که برای سفارشات عمده در دسترس است.

شما میتوانید با سفارش کارت های طلایی و نقره ای چاپ خود را انجام دهیدچاپ کارت PVC -

قالب های خالی را دانلود کنید

در سال های اخیر چاپ آنلاین کارت pvc به یک کالای ضروری برای ایمن سازی اماکن تجاری تبدیل شده اند.یک کالای ایده آل برای شناسایی شخصی و همچنین به عنوان یک کالای تبلیغاتی، کارت های PVC را می توان شخصی سازی و چاپ کرد.

کاربردهای کارت پی وی سی چیست؟

کارت پی وی سی را می توان به عنوان کارت ویزیت، کارت رویداد، کارت عضویت (انجمن، باشگاه، مرکز فرهنگی هنری …) استفاده کرد. کارت های پی وی سی خالی ساده برای این منظور ایده آل هستند و نسبت به کارت های مقوایی کلاسیک مقاومت بیشتری دارند.

چگونه کارت های پی وی سی خود را چاپ کنیم؟

کارت های پی وی سی خود را با اضافه کردن آرم، گرافیک، متن یا سایر اطلاعات متغیر مانند اعداد یا بارکدها، نام ها و جزئیات تماس (در هر کارت متفاوت) چاپ کنید. یک کارت پی وی سی شخصی برای تورها، کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادهایی که تبلیغات شرکت شما برای تصویر برند شما مناسب است. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک فلاپ چسب شفاف برای محافظت از کارت‌های PVC خود در برابر دست‌کاری و چسباندن اطلاعات دست‌نویس یا عکس اضافه کنید.

چگونه کارت های PVC خود را با هزینه کم چاپ می کنید؟

هنگامی که نیازهای خود را مشخص کردید، می توانید کارت های PVC خود را چاپ کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما، کنترل مقدار و صرفه جویی در هزینه می شود. شما می توانید این کارت های پی وی سی را با داده های خود (نام، آرم … و غیره) که برای هر نوع رویداد و مناسبتی شخصی سازی کنید. لیزر، جوهر افشان یا انتقال حرارتی. می‌توانید شخصی‌سازی کارت‌های PVC خود را با نرم‌افزار برچسب Bartender انجام دهید. این نرم افزار به شم این  امکان را می‌دهد به راحتی کارت‌های پرسنلی خود را با ادغام داده‌های متغیر مانند لوگو، متن و بارکد ایجاد کنید.

علاوه بر این، ما چندین چاپگر مناسب برای چاپ روی کارت های PVC را توصیه می کنیم:

چاپگر کارت Hiti cs200e : این پرینتر کارت ارزان قیمت برای چاپ مقادیر کم کارت های PVC به صورت رنگی یا تک رنگ ایده آل است. شما می توانید این نوع چاپگر را با نرم افزار چاپ با کمتر از 15میلیون تومان خریداری کنید.

پرینتر کارت Fargo HDP5000: این امکان را به شما می دهد که با کمک نرم افزار چاپ و ویرایش کارت، کارت را به صورت رنگی چاپ کنید. برای چاپ کارت های پی وی سی و نشان ها به صورت سری، به صورت خودکار به طوری که مجبور نباشید کارت ها را به صورت دستی برگردانید. این چاپگرهای رده بالا برای تولید کارت با حجم متوسط تا بالا مناسب هستند.

چاپگر evolis: مخصوص چاپ و لمینیت نشان ها و کارت های ضد دستکاری: کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، نشان های شرکت. این نوع چاپگر می تواند هولوگرام های امنیتی، اطلاعات را با جوهر UV چاپ کند و طول عمر 5 تا 10 سال را برای نشان های شما تضمین می کند.

چند مورد در چاپ کارت را متذکر می شویم:
 استاندارد طراحی کارت PVC جهت چاپ عالی و بدون مشکل:
  • حتما اسم فایل به صورت انگلیسی سیو شود.
  • برای طراحی کارت های پی وی سی pvc با ضخامت ۵۰۰ میکرون و ابعاد CR80 باید نکاتی را رعایت کنید تا طرح برای چاپ مناسب باشد. نکات طلایی را حتما رعایت کنید تا در هنگام چاپ موجب بریده شدن نوشته و طرح ها و یا دفورمه شدن آن نشود.
  • ابعاد کارت استاندارد CR80  برابر با 54×86  میلی متر می باشد.
  • در چاپ افست اگر در نظر دارید برآورد بهتری از چاپ کارت داشته باشید، باید مد رنگی را CMKY قرار دهید.
  • ولی در چاپ دیجیتال میبایست بر روی مد RGB فایلتان را تحویل دهید.
  • رزولوشن ( وضوح تصویر ) فایل را بر روی ۳۰۰ dpi تنظیم نمایید.
  • عمق رنگ فایل را ۸ بیت (۸bit / Channel)  انتخاب نمایید.
  • پروفایل رنگی را فایل را بر روی  U.S web Coated (SWOP) v2 تنظیم کنید.
  • جهت چاپ افست حتما طرح را در پایان طراحی Auto Tone  نمایید.
  • برای رنگ های مشکی پس زمینه طرح از ترکیب  C=75 ، M=60، Y=50، K=100 استفاده نمایید ولی برای تکست و نوشته هایتان فقط k=100  باشد.
  • نوشته های مشکی رنگ خود را Over Print  کنید.
  • فایل های متغیر که شامل نام، نام خانوادگی، تصاویر پرسنل، کد پرسنلی، کد ملی و … که متناسب با نوع طراحی کارت متفاوت می باشد. (برای مثال متغیر های کارت پرسنلی شناسایی با کارت اعتباری ، کارت گارانتی و …. متفاوت می باشد.  ). در هر صورت باید متغیر های خود را در قالب فایل اکسل (xls،xlsx) به صورت زیپ شده  ارسال نمایید.
  • تصاویر متغیر را با ابعاد، قالب و مد رنگی یکسان طراحی کرده و نام تصویر مرتبط با هر ردیف اطلاعات متغیر را، در همان ردیف با فرمت متنی (text) ثبت نمایید و فرمت تصاویر را BMP یا Jpeg و حتما در مد RGB تحویل نمایید.
  • بارکدهای میله ای و ماتریسی ( QR Code) را تک رنگ و با زمینه ی روشن طراحی کنید.
  • فایلهای بک گراند طراحی  را به صورت لایه باز در قالب های  psd و یا tif  برای چاپ ارائه دهید.
  • اگر در برند کسب و کارتان، رنگ سازمانی، المان ، لوگو و … را دارید حتما در طراحی آن ها را در نظر بگیرید.
  • اگر قوانین و ملزومات خاصی را برای صاحب کارت در نظر دارید حتما در پشت کارت درج کنید.
  • این نکات را می توانید برای تمامی کارت های  از جمله: کارت پرسنلی، کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت تخفیف، کارت گارانتی و … استفاده نمایید.
 
قواعد و مقررات زیر را در نظر داشته باشید:
  • در حین چاپ کارت تعدادی پرتی (تنظیم رنگ و یا کالیبره دستگاه) حدودا 4%اتفاق خواهد افتاد، که این پرتی بر عهده مشتری خواهد بود و چنانچه پرتی ها بیش از میزان قید شده باشد شرکت عهده دار آن خواهد شد.
  • در کارت های pvc حدود 2% احتمال خطا و خرابی وجود دارد و کارت PVC دارای گارانتی نمی باشد.
  • طرح های خاکستری با ترام کمتر از 10% احتمال بسیار زیاد در چاپ، ثبت و درج نمی گردد و دستگاه قادر به چاپ آن نخواهد بود و طراح می بایست به امر دقت و تراکم رنگ را بالای 10% در نظر بگیرد.
  • فروشنده متعهد میشود کارت هایی که بصورت اشتباه به دفعات (تکراری چاپ) شده اند را (در صورت مغایرت با اطلاعات و بانک اطلاعاتی مشتری) بر عهده گیرد.
  • تمامی مسوولیت افت کیفیت و خرابی چاپ جهت عدم رعایت استاندارد طراحی اعمال شده به مشتری که در سایت نیز برویت رسیده است و نیز چاپ بر روی کارت آورده شده از سمت خریدار (به علت نوع و کیفیت کارت و یا دستمالی) ، بر عهده خریدار می باشد.
  • خرابی کارت به علت اشتباه غلط املایی یا عدم رعایت استاندارد و کیفیت تصاویر بر عهده ثبت کننده اطلاعات و یا طراح می باشد.
  • تمامی ایرادهای کارت از هر لحاظ (چاپ و خوانده شدن در کارت خوان و …) نهایتا ظرف 48 ساعت به متصدی اعلام می گردد و خارج از زمان تعیین شده هیچ تاثیری در روند کار نخواهد داشت و شرکت آی تی پرداز عهده دار آن نخواهد بود.
  • خرابی در چاپ زمانی قابل مرجوع است که باعث سایه انداختن چاپ ، تغییر رنگ بیش از 20% و لکه بیش از 0.5 میل مربع داشته باشد.
  • در صورت انجام هرگونه خدمات منجر به چاپ ، فورس به میزان کل مبلغ آن 20% افزوده می گردد.
  • کل مبلغ خدمات کارت PVC در زمان سفارش (نقدا) اخذ می گردد

باتوجه به نوسانات ارز، لطفا ابتدا قیمت محصولات سایت را از بخش فروش استعلام و سپس خرید خود را ثبت نماید.

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت آی تی پرداز استفاده می کنیم. با مشاهده این وب سایت، شما برای استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
فهرست
فروشگاه
حساب کاربری من