سایر

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

امروزه استفاده از تجهیزات حفاظتی و نظارتی و دوربین مداربسته و دزدگیر ها و به طور‌کلی سیستم‌های حفاظتی در ادارات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و … تبدیل به یکی از نیازهای اولیه و اساسی کسب و کارهای مختلف شده است‌‌‌‌‌‌. چرا که این تجهیزات می‌توانند به صورت نسبی امنیت اولیه برای کسب‌‌ و ‌‌کاری که هزینه‌های سنگین مادی و معنوی برای صاحبان آن داشته است، ایجاد کنند. این تجهیزات به راحتی می‌توانند از هزینه‌هایی که در اثر حوادث مختلف ایجاد می‌شوند و گاهاً جبران ناپذیر خواهند بود جلوگیری کنند.

تجهیزات حفاظتی و نظارتی

در واقع امنیت از مسائل مهمی است که اکثریت افراد، مراکز و سازمان ها به آن توجه می کنند. این تجهیزات نیز یکی ازکاربرد های آن است. دوربین های مدار بسته، تجهیزات بیومتریک (زیستی)، تشخیص و شناسایی حریق، پارکینگ هوشمند با نرم افزار پلاک خوان و تجهیزات گیت از جمله این موارد می باشد.

آی تی پرداز این مقاله شما را با مفهوم حفاظت و امنیت همراه آن  آشنا می کند. سپس آنها را در دنیای تکنولوژی و فناوری بررسی می کند. هم چنین در داخل و خارج کشور آنها را بررسی کرده و از آخر انواع آنها را بیان می کند.

تجهیزات چیست؟

 تجهیزات لوازم جانبی که برای مورد خاص تهیه شده، گفته می شود.

امنیت چیست؟

امنیت حالت فراغت نسبی از تهدید یا حمله و آمادگی رویایی با هر تهدید را گویند. امنیت از مهم ترین و ضروری ترین بخش های هر قسمت و بخشی می باشد.

نظارت چیست؟

نظارت نیز یکی دیگر از قسمت های مهم این مقاله می باشد. شامل زیر نظر گرفتن رفتار، کارها یا اطلاعات با هدف تاثیرگذاری مدیریت یا هدایت کردن آنها می باشد.

حفاظت چیست؟

 حفاظت به کلیه اقدامات که برای حفظ اسرار و اطلاعات، اماکن و تاسیسات، شخصیت ها، پرسنل و غیره در برابر هر گونه تهدیدات و خطرات ، می گویند.

امنیت

 

تاریخچه تجهیزات حفاظتی و نظارتی

با  ظهور کامپیوترها در میان مردم و استفاده فراوان از آنها چه به صورت شخصی، استفاده در مراکز، موسسات و شرکت ها. افراد به فکر این افتادند که برای جلوگیری از خطرات احتمالی و سوء استفاده هایی که ممکن است پیش بیاید. بهتر است از لوازم و تجهیزات امنیتی و نظارتی مناسب در این زمینه استفاده گردد.

پیدایش امنیت اطلاعات به قبل از میلاد حضرت مسیح برمیگردد. در زمان جنگ جهانی دوم در این زمینه پیشرفت چشمگیر و بالایی به وجود آمد. در پایان قرن 20 و شروع قرن 21 شاهد پیشرفت های سریع در ارتباطات راه دور، سخت‌افزار، نرم‌افزار و رمزگذاری داده‌ ها بود. در دسترس بودن تجهیزات محاسباتی کوچکتر، قوی تر و ارزان‌ تر پردازش الکترونیکی داده‌ ها باعث شد که شرکت‌ های کوچک و کاربران خانگی دسترسی بیشتری به آنها داشته باشند. تجهیزات حفاظتی و نظارتی به سرعت از طریق شبکه ‌های کامپیوتر مثل اینترنت به هم متصل شدند.  حدود پیدایش این تجهیزات و کاربرد آن در میان مردم به سال 1942 میلادی توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک VII در ایستگاه پرتاب این موشک در شهر Peenemunde نصب شد. آقای “والتر براش” ، مهندس آلمانی مسئول طراحی و نصب این سیستم بود. 

دلیل اهمیت استفاده از تجهیزات 

دلیل اهمیت استفاده از تجهیزات سبب امنیت در جامعه و حفاظت از دارایی ها و انسان ها بر می گردد. دولت یکی از مشتریان این ابزارها می باشند.

اماکنی همانند شرکت ها، سازمان های تجارتی، موسسات آموزشی، دانشگاه ها، سازمان بورس، بانک ها، فروشگاه ها، بعضی منازل، خیابان ها و چهارراه ها، هتل ها، دادگاه ها، مجلس و سایر اماکن دیگر جهت امنیت و نظارت بر حوادث احتمالی از این تجهیزات استفاده می کنند

انواع تجهیزات حفاظتی و نظارتی

بر اساس امنیت آن، نوع کاربرد و لزوم استفاده و فناوری انواع مختلفی دارد:

  •  دوربین های مدار بسته
  •  کنترل دسترسی بیومتریک
  •  تشخیص و شناسایی حریق
  •  دسترسی پارکینگ هوشمند با نرم افزار پلاک خوان
  •  اعلام سرقت (دزدگیر)
  •  گیت کنترل تردد

دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته به منظور حفاظت و تامین امنیت ساختمان ها استفاده می شود. بخش اصلی این سیستم ها دوربین های مدار بسته ای هستند که کار نظارت را بر عهده دارند. این سیستم بخش های مختلفی نیز دارد که امکان ذخیره سازی و بازیابی گزارشات را فراهم می کند. تصاویر گرفته شده توسط حسگر این دوربین ها به مرکز کنترل فرستاده می شود. دوربین، تجهیزات شبکه، دوربین های IP و مانیتور از جمله موارد این تجهیزات هستند. با استفاده از این سیستم وقوع جرم از طریق دوربین ها قابل مشاهده است. از طریق آژیر می توان زنگ هشدار را به صدا درآورد.

تجهیزات  مبتنی بر IP، ارتباطات بین دوربین ها و رایانه ی مرکزی و سایر تجهیزات از طریق  LAN یا wirless فراهم می شود.

تجهیزات حفاظتی دوربین های مدار بسته

کنترل دسترسی بیومتریک

کنترل دسترسی بیومتریک یا تجهیزات تعیین هویت زیستی از مهمترین این تجهیزات  هستند. امروزه در تمام محیط های اداری و امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل مهم بودن آن منحصر به فرد بودن بیومتریک انسان ها (اثر انگشت، چهره، چشم و غیره) می باشد. درصد خطا در آن کم است. از جمله مزیت های آن با کنترل دسترسی براساس اثر انگشت دیگر نیازی به استفاده از کلیدهای رایج یا دستگاه های تعویض شیفت و سوئیچ وضعیت نیست. هم چنین بر اساس تشخیص ویژگی منحصر به فرد افراد، دیگر نیازی به شی یا ملزومات دیگری نخواهد بود تا با گم شدن آنها (مثل گم شدن کلید و کارت اعتباری و ..) یا مشکلاتی از این دست روبرو شد.

تجهیرات حفاظتی کنترل دسترسی بیومتریک

 

تشخیص و شناسایی حریق

تشخیص و شناسایی حریق دارای یک سنسور برای تشخیص و کشف حادثه و یک بخش برای هشدار دادن در زمان وقوع حادثه است. هدف اصلی بکار بردن چنین ابزاری کشف سریع حادثه و هشدار آن در زمانی است که کمترین آسیب به دارایی ها وارد شود. قبل از گسترده شدن جلوی پیشروی گرفته می شود. سنسورهای مختلفی برای تشخیص آتش و حریق در دسترس هستند. بسته به اینکه سیستم تشخیص حریق در کجا استفاده می شود می توان از هر یک از این سنسورها استفاده کرد.

جهیزات حفاظتی تشخیص و شناسایی حریق

دسترسی پارکینگ هوشمند با نرم افزار پلاک خوان

دسترسی پارکینگ هوشمند با نرم افزار پلاک خوان در کنار سنسورهای رایج، امنیت پارکینگ ها را بالاتر برده است. استفاده روز افزون تصاویر ویدیویی در پارکینگ ها درحال جایگزینی استفاده از سنسور های تشخیص فضای پارک هستند. دقت فضای پارک آزاد شده را به کاربران و اپراتور اطلاع می دهد. زمانی که کارکرد دوربین مداربسته پارکینگ هوشمند با قابلیت تشخیص پلاک خودرو (دوربین مداربسته پلاک خوان) ترکیب شود. تصاویر ویدیویی قابلیت های دیگری مثل رعایت قوانین عبور و مرور و مدیریت قبض و پرداخت ها را نیز دارا خواهد بود.

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

 

اعلام سرقت (دزدگیر)

اعلام سرقت (دزدگیر) سبب آسودگی و خاطر جمعی مردم شده است. با افزایش جوامع بشری، برقراری امنیت و حفاظت از محل کار یا زندگی  یکی از مهمترین دغدغه های روزمره افراد شده است . با نصب سیستم های اعلام سرقت شما به راحتی می توانید محل کار یا منزل خود را ترک نمود.  هم چنین از راه دور به کمک تلفن همراه دستگاه را کنترل کرد. امنیت بالای این سیستم در مقابل سرقت ، آسایش و آرامش را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد تا با خاطری آسوده به امور روزانه خود بپردازند.

شرکت پیشگامان ویرا نوین سپاهان در زمینه فروش و نصب و راه اندازی انواع برند های برتر و مطرح افتخار دارد که آمادگی خود را جهت اجرای پروژه های ضد سرقت اماکن مسکونی، شرکت ها ، ادارات و کارخانجات اعلام نماید .

تجهیزات حفاظتی اعلام سرقت (دزدگیر)

 

گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد بعضا در اماکن و ادارات برای حفاظت و امنیت بیشتر ورود و خروج افراد کنترل می شود.

حفاظت از محیط پیرامون یکی از دغدغه های همه می باشد. برای کنترل تردد افراد باید علاوه بر نظارت مستقیم هنگام ورود و خروج باید زمان تردد و هویت شخص شناسایی شود. برای این منظور از روش های سنتی و مدرن بسیاری استفاده می شود.

در گذشته روش های سنتی برای کنترل ورود و خروج مرسوم بود که اشکالات اساسی و خطاهای بسیار داشت. در این روش ها از ثبت ورود یا خروج به صورت اسناد کتبی صورت می پذیرفت.
با پیشرفت های روز افزون بشر توانست با ادغام تکنولوژی های مختلف ساده ترین و ایمن ترین راه را جهت کنترل افراد هنگام عبور و مرور دست یابد.
گیت کنترل تردد با استفاده از نبوغ مهندسی و تکنولوژی برتر روز دنیا قادر به مدیریت ترددهای انجام شده از ورودی مجموعه ها باشد تا علاوه بر کاهش هزینه ها، افزایش کارایی و امنیت را از خود به نمایش بگذارد
تجهیزات حفاظتی دوربین های مدار بسته
تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

ارائه مشاوره و نیازسنجی

ارائه مشاوره رایگان و نیازسنجی توسط کارشناسان ما صورت خواهد گرفت در صورت نیاز بازدید انجام خواهد شد.

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

تهیه دوربین وتجهیزات

تهیه و خرید دوربین مداربسته و تجهیزات موردنیاز شما متناسب با نیاز شما با مناسب ترین قیمت توسط ما انجام خواهد گرفت.

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

نصب دوربین مدار بسته

ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز و نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته شما توسط تکنسین های گروه یکتا سرویس صورت خواهد گرفت.

تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد - تجهیزات نظارت و حفاظت،امنیت،تجهیزات حفاظتی،تجهیزات نظارتی

عیب‌یابی و پشتیبانی

ارائه کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته و بازرسی دوره ای در صورت نیاز توسط گروه یکتا سرویس صورت خواهد گرفت.

قیمت تجهیزات حفاظتی و نظارتی

در مجموعه ما با در نظر گرفتن منافع مالی مشتری و همچنین محدودیت های مالی موجود، بیشتر از هزینه ها و کمتر از قیمت عادلانه در نظر گرفته شده است. چرا که خرید و تولید انبوه موجب کاهش هزینه ها و در نهایت کاهش قیمت خدمات می گردد. کالاهای موجود در آی تی پرداز از دوربین های مداربسته IP، دوربین های مداربسته AHD، دوربین مداربسته فیش ای، دوربین مداربسته وریفوکال، انواع پک دوربین مداربسته … انواع دستگاه DVR ، پنل مرکزی دزدگیر، انواع چشمی دزدگیر و مها سایر اقلام و تجهیزات مرتبط دارای تضمین قیمت می باشد. بدین نحو که قبل از خرید اگر با حفظ اصالت کالا قیمتی پایین تر از فروشگاه آی تی پرداز تهیه نمودید حتما جهت رفاه حال شما مد نظر خواهیم گرفت.

  • هزینه پایین ارتقاء، نگهداری و همچنین بصرفه بودن سیستم های پیشنهادی از طرف زرین سیستم
  • نداشتن هزینه پنهان و اعلام نرخ تغییرات قیمت خدمات و محصولات

دیدگاهی در مورد “تجهیزات حفاظتی و نظارتی مشهد

  1. ظفری گفت:

    با سلام .لطفا قیمت دوربینارو اعلام کنید

    1. زهرا رجائی گفت:

      با سلام. مچکرم که ازسایت شرکت ما دیدن فرموده اید و مقالات سایت را مطالعه نموده اید.جهت اطلاع از قیمت دوربین ها به لینک https://itpardaz.com/category/security-and-surveillance-systems/ مراجعه نموده و لیست قیمتها مطلع گردید. با سپاس

    2. زهرا رجائی گفت:

      09154903400 خانم بخشی، شماره همکارم جهت اطلاعات بیشتر برای خرید دوربین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *