سایر

ساعت حضور و غیاب ، نرم افزار آیتایم

ساعت حضور و غیاب ، نرم افزار آیتایم - ساعت حضور غیاب

با شناسایی اثر انگشت ، کارمندان خود را در ساعت و خارج از ساعت پیگیری کنید. سیستم های ساعت حضور و غیاب با استفاده از دستگاه های ساعت گیر اثر انگشت با استفاده از بیومتریک برای ثبت زمان حضور و غیاب کارمندان شما دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل موجود می باشند. دستگاه های اثر انگشت در حال حاضر محبوب ترین دستگاه های حضور و غیاب از نظر زمان و حضور هستند.

خرید دستگاه حضور و غیاب در مشهد

مدیر هر شرکت و سازمان دولتی یا خصوصی با خرید دستگاه حضور و غیاب در مشهد مدیریت جدی بر ساعت رفت و آمد هر یک از پرسنل و کارمندان خود دارد. به طور کلی خرید دستگاه حضور و غیاب برای مدیران صرفه اقتصادی بسیاری دارد زیرا این سیستم با کنترل دقیق ورود و خروج درصد خطای محاسبات حقوق در پایان ماه را به صفر رسانده و با توجه به میزان کارکرد پرسنل آمار کاملی از مدت زمان کسر کار یا اضافه کار پرسنل محاسبه می گردد.

ساعت حضور و غیاب ، نرم افزار آیتایم - ساعت حضور غیاب

راهنمایی در رابطه با خرید دستگاه حضور و غیاب

سیستم های حضور و غیاب می توانند از طریق مختلف به سود و کسب و کارها بیایند ، با وجود انتخاب های بسیار زیاد ، تشخیص اینکه کدام یک به بهترین وجه متناسب با نیازهای شماست دشوار است. اگر به دنبال دستگاه حضور و غیاب در سال 2020 هستید با ما همراه باشید.

سیستم های حضور و غیاب چیست؟ 

سیستم های حضور و غیاب به کارمندان این امکان را می دهد تا از طریق اثر انگشت ، تشخیص چهره ، ساعت مچی ، رایانه های متصل به اینترنت ، دستگاه های تلفن همراه و تلفن به صورت الکترونیکی وارد و خارج شوند. هنگامی که یک کارمند داخل یا خارج از ساعت مراجعه می کند ، داده ها فوراً به نرم افزاری منتقل می شوند که می تواند به صورت یکپارچه آنها را به محلول پرداخت حقوق شما وارد کند.

ساعت حضور و غیاب ، نرم افزار آیتایم - ساعت حضور غیاب

نکاتی برای انتخاب دستگاه ساعت حضور و غیاب

با استفاده از مکانیزم های جدیدتر برای سهولت و روان سازی مدیریت کارمندان تعجب آور نیست که ، بیشتر محیط های کاری به دستگاه ساعت حضور و غیاب  روی آورده اند. این سیستم چندین کاربرد دارد – اجازه دسترسی مقدماتی ، ثبت حضور ، بهبود بهره وری ، افزایش پاسخگویی از همه ذینفعان را می دهد. از این رو ، انتخاب نوع صحیحی از سیستم برای اطمینان از دریافت هر آنچه که نیاز دارید مهم است.

ساعت حضور و غیاب

دستگاه های ساعت حضور و غیاب در سالهای اخیر تکامل یافته اند ، اکنون به طور چشمگیری روشهای حسابداری را ساده می کنند در حالی که از انطباق کامل با تمام نیازهای کارگری اطمینان حاصل می کنند. به طور گسترده ای توسط مشاغل مختلف استفاده می شود ، آنها ردیابی زمان کارمند را از طریق سه جز به طور خودکار انجام می دهند:
روش ورود به سیستم ، از جمله نشان شناسایی با کارت کش رفتن مغناطیسی یا شماره شناسایی شخصی (PIN) ، ورودی بیومتریک (اثر انگشت و اثرات دستی دو روش معمول هستند) یا ورودی مبتنی بر وب که معمولاً از کارمند عکس می گیرد ورود یا خارج شدن تجهیزات ضبط داده ، از جمله ساعت دیواری ، کیوسک ، تلفن همراه ، رایانه یا تلفن. بستر نرم افزاری که داده ها را جمع آوری می کند و گزارشگری در زمان واقعی را ارائه می دهد.

انواع ساعت های حضور و غیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *